Ordinær generalforsamling for A/B Elmegade 2-4 – referat
Tid & Sted: Torsdag den 6. marts klokken 19 – Elmegade 2, 1.th.
Til Stede: Nielsen (2,2th), Groes (4,4.tv), Kjærsgard (2,4.tv), Nielsen (2,3.tv), Græbert Thiede (2,st.th), Petersen (4,1.tv), Rasmusson (4,4.th), Pfaff (2,3.th) og Hyldkrog (2,1.th)
Fuldmagter: Kjærsgaard (4,3.tv), Iversen (4,3.th), Ans (2,1.tv), Echwald (4,st.tv) og Heedegaard
Nielsen (2,4.th)
Dagsordenspunkter
1 Valg af dirigent og referent.
Administrator Bjarne Johnsen Blev valgt som dirigent.
Dirigenten konstaterede, at generalforsamlingen var lovligt indkaldt og beslutningsdygtig..
Bjørn Hyldkrog blev valgt som referent.
2 Bestyrelsens beretning
Bestyrelsens beretning blev taget til efterretning uden bemærkninger eller spørgsmål til selve beretningen.
3 Forelæggelse af årsregnskab, forslag til værdiansættelse og eventuel revisionsberetning samt godkendelse af årsregnskabet og værdiansættelsen.
Revisor havde ikke fundet anledning til forbehold.
Administrator Bjarne Johnsen gennemgik regnskabet, der viste, at foreningen havde et positivt driftsresultat og pt. er pænt solvent. Det skyldes dels, at det budgetterede beløb til vedligeholdelse for andet år i træk ikke er blevet opbrugt. Det blev dog påpeget, at det blot betyder, at konkrete større opgaver ligger og venter på at blive gennemført.
Det var et overskud 100.000 kr. i forhold til det budgetterede på indtægtssiden. Det skyldtes renteindtægter på 137.171 kr. fra den andel af det lån, foreningen har taget for at finansiere altanprojektet, der endnu ikke er blevet udbetalt.
Under sin gennemgang fremhævede Bjarne Johnsen, at det var revisors praksis, at fastsætte foreningens passiver ud fra kursværdien ved årets udgang – altså det, det ville koste at indfri lånene kontant – hvilket medførte udsving i beløbets fastsættelse fra år til år. General¬forsamlingen besluttede, at administrator skal bede revisor om fremover at fastsætte dem ud fra lånets faktiske beløb.
Under gennemgangen af noterne til årsregnskabet påpegede Bjarne Johnsen, at udgiften til forsikringer og abonnementer lå 19.000 over det budgetterede, og at udgiften til renholdelse og vicevært lå 18.000 over det budgetterede.
Årsregnskabet blev godkendt af generalforsamlingen, der så fortsatte med at diskutere fastsættelsen af ny andelskrone. Der forelå en ny valuarvurdering fra EDC Erhverv. Ud fra denne er bygningens værdi steget til 30.200.000 kr. – med 200.000 kr. i for-hold til den værdi, andelskronen blev fastlagt ud fra ved generalforsamlingen i 2007.
I forbindelse med valuarvurderingen havde bestyrelsen bedt EDC Erhverv om at vurdere, hvilken vækst i bygningens værdi i forbindelse med, at altanprojektet bliver realiseret i foråret 2008.
Ud fra valuarvurderingen vil bygningens værdi stige med yderligere 4.500.000 kr., når altanerne står færdige. For at finansiere opførelsen af altanerne har AB Elmegade 2-4 taget et lån på ca. 3.000.000 kr. Det giver en netto værdistigning på 1.500.000 kr..
Bestyrelsen anbefalede ud fra denne vurdering, at foreningen skulle lade andelskronen stige ud fra den betragtning, at de 20 andele med altanprojektets snarlige færdiggørelse tilsammen vil være 1.700.000 kr. mere værd, end de var ved andelskronens fastsættelse i 2007. Det vil sige, at andelenes samlede værdi ved salg inden altanernes færdiggørelse fastsættes som kolonne 3 i regnskabets side 9, og derefter forhøjes den samlede værdi af andelene med i alt kr. 1.500.000,00 til i alt kr. 20.373.680,00.
Det tilsluttede generalforsamlingen sig, og Bjarne Johnsen kunne som administrator sige god for den nye andelskrone.
4 Forelæggelse af driftsbudget og likviditetsbudget til godkendelse og beslutning om eventuel ændring af boligafgiften.
Bjarne Johnsen gennemgik administrators oplæg til et budget for 2008. Ifølge oplægget ville det være nødvendigt at lade andelshavernes boligafgift stige med 40.000 kr. – en stigning på 3,6 %.
Bestyrelsen havde i generalforsamlingens indkaldelse varslet, at den stigning i andels-havernes boligafgifter på omkring 600 kr./md. pr. andel, der blev vedtaget på general-forsamlingen 2006 i forbindelse med altanprojektet, ville blive opkrævet fra 1. maj.
Stigningen i boligafgifterne blev diskuteret med den begejstring, stigninger i boligafgifter vanligvis bliver diskuteret med, og generalforsamlingen tiltrådte så administrators anbefaling - ligeledes med virkning fra huslejeopkrævningen 1. maj.
5 Forslag
Ny Husorden: Fra bestyrelsen var der kommet forslag om og oplæg til en ny husorden for A/B Elmegade 2-4. Det blev accepteret, at man ville gennemgå forslaget til den nye husorden emneafsnit for emneafsnit. Herunder fremhæves kun de afsnit, hvor diskussionen foranledigede justeringer i forhold til bestyrelsens oplæg:
Vaskeri: Under emneafsnittet vedrørende vaskeriet skulle der tilføjes, at vaskerikort skulle afleveres til bestyrelsen ved fraflytning. Det blev desuden diskuteret, om emne¬afsnittet kunne skærpes, så folk blev bedre til at fjerne deres vasketøj efter endt vask eller tørring. Man blev til sidst enige om, at en sådan skærpelse nok ikke kunne hånd¬hæves. Bestyrelsen forpligtede sig til at finde frem til en praktisk løsning, der ville gøre det nemmere at holde orden på for sent afhentet vasketøj.
Lofter: Under emneafsnittet vedrørende loftsrummene blev der spurgt, om der ikke kunne åbnes for anden brug af loftsrummene end udelukkende opbevaring. Det blev afvist af hensyn til brandfare mv.
Husdyr: Under emneafsnittet vedrørende kæledyr blev forskellige modeller for, hvor¬dan kæledyrenes art og antal kunne eller burde begrænses. Fra bestyrelsens side gjorde man rede for, at det var afsnittet om husdyr, der havde foranlediget udarbejdelsen af en ny husorden, og at man, med mindre generalforsamlingen ønskede at diskutere et fuld¬stændigt forbud mod kæledyr, mente, at ordlyden ville være fyldestgørende i forhold til, hvordan man skulle definere og fastholde en vis rimelighed. Det blev bemærket, at der også skulle tages højde for fritgående katte og deres efterladenskaber i husordenen.
Musiceren/fester: Under emneafsnittet vedrørende musiceren og fester var der nogen diskussion om definitionen af begrebet ”lejlighedsvist”. Desuden blev afsnittet om fyrværkeri anfægtet – en anfægtelse der blev trukket tilbage, da administrator Bjarne Johnsen gjorde rede for nogen af hans erfaringer.
Den største diskussion var om den begrænsning på, hvor sent man må holde en hensynsfuldt varslet fest (det var til kl. 1.30 om natten), som bestyrelsen havde skrevet ind i husordenen. Der afklarede man efter en kort diskussion, at man på generalforsamlingen var mest stemt for, at der ikke skulle være nogen fastlagt tidsbegrænsning. Der blev stemt om tidsbegrænsning med det resultat, at kun en andelshaver stemte for, at der skulle være en tidsbegrænsning.
Ind- og opgange: Under emneafsnittet vedrørende ind- og opgange blev der udtrykt ønske om, at de i husordenen skulle gøres til røgfri fællesarealer, og at rygning skulle foregå for lukkede døre ud mod disse fællesarealer.
Altaner: Under emneafsnittet om altaner blev bestyrelsen drillet med, at den havde anbefalet en tidsmæssig begrænsning i anvendelsen af el- og gasgrill. Den stryges.
Frem og udlejning: Det blev efter generalforsamlingens afslutning påpeget, at man skulle indføje, at det i forbindelse med fremleje af lejlighed eller udlejning af værelser påhviler den enkelte andelshaver at gøre deres lejere bekendte med husordenen og forpligte dem til at overholde den i forbindelse med indgåelse af lejeaftaler.
Husordenen blev med ovennævnte justeringer godkendt.
6 Forslag modtaget fra andelshaverne (evt.)
Der var i forbindelse med generalforsamlingen ikke indkommet nogen forslag fra andelshaverne
7 Valg af formand, bestyrelsesmedlemmer og suppleant
På valg var bestyrelsens formandspost, to bestyrelsesposter og en suppleantpost.
Fra bestyrelsen genopstillede Bjørn Hyldkrog som formand og Mikael Plougstrup Nielsen og Marianne Ninna Nielsen som bestyrelsesmedlemmer. Alle tre blev genvalgt uden modkandidater. Bjarne Græbert Thiede (2, st.th.) blev valgt som suppleant
Bestyrelsen består således af Bjørn Hyldkrog (formand), Marianne Ninna Nielsen, Mikael Plougstrup Nielsen, Vincent Groes og Søren Iversen (medlemmer), samt Ady Kjærsgaard og Bjarne Græbert Thiede (suppleanter).
8 Valg af revisor
Revisor blev genvalgt.
9 Eventuelt
Der blev ikke taget emner op under dette punkt.
Dirigenten takkede for god ro og orden og afsluttede generalforsamlingen kl. 20.35.
Underskrevet af bestyrelsen
København den 3. april 2008
torsdag den 10. april 2008
Husorden for AB Elmegade 2-4
Husorden for A/B Elmegade 2-4
Ind- og opgange:
Dørene ud til gaden og baggård skal holdes aflåst. Der må ikke henkastes papir, reklamer og lignende på trapperne, og de må ikke benyttes som opbevaringsplads. Undtaget er dog klap- og barnevogne nederst på fortrapperne. Reklamer og lignende skal fjernes fra foran lejlighedernes fordøre. Hvis man er bortrejst, skal man drage omsorg for at få reklamer og lignende fjernet for sig.
Der er rygning forbudt på de indendørs fællesarealer: Ved rygning bedes døre ud til trappeopgange mv. holdes lukket af hensyn til røggener
Vinduer:
I regn-, sne-, frost- og stormvejr skal beboerne være opmærksomme på, at trappeopgangenes vinduer er forsvarligt lukkede. Er et vindue i stykker, skal bestyrelsen underrettes.
Affald:
Der må ikke smides eller efterlades affald i gården, det skal anbringes i de opstillede containere. Der må heller ikke henstilles affald eller andet på hverken for- eller bagtrapperne, da de er flugtveje i tilfælde af brand. Affald og andet, der er blevet stillet på for- eller bagtrapperne vil blive fjernet på bestyrelsens vegne i forbindelse med trappevasken. For denne service vil den pågældende andels¬haver eller lejer blive trukket et gebyr over huslejen. (Gebyret er i 2008 på kr. 200,-)
Cykler:
Der må ikke henstilles cykler på ejendommens trapper, i gennemgangen i porten og i opgangene. Cykler fundet disse steder fjernes uden ansvar. I gården må cykler ikke parkeres, så de er til gene for almindelig færdsel.
Vaskeri:
Vaskerirummet skal holdes ryddeligt efter brug af brugerne. Rengøring af vaskerirummet foretages hver anden uge i forbindelse med trappevasken. I forbindelse med fraflytning skal vaskekort afleveres til bestyrelsen.
Vasketøj:
Vasketøj i gården må ikke være til gene for beboernes brug af ”haven”.
Lofter:
Alle loftrum skal være aflåst og forsynet med navneskilt. Der må ikke opbevares brandfarlige væsker og lignende på loftsrummet. Der må ikke stilles effekter på loftgange på grund af brandfare. Det er ikke tilladt at opholde sig på loftet – ud over den tid, man bruger til at flytte effekter fra lejlighed til og fra loftrum – om aftenen og natten. Ved fraflytning skal loftrummet tømmes og rengøres. Hvis ikke loftsrummet overdrages ryddet, rent og i samme stand som ved overtagelsen, får bestyrelsen dette gjort for den fraflyttende andelshavers regning.
Altaner:
Altanen må ikke males i andre farver end den leverede. Gardiner må ikke udskiftes til andre farver eller materialer. De ”gamle” vinduer i husmuren skal have samme farve overalt (den eksisterende grønne farve). Bygningens udvendige flader (husmurens mursten) må ikke males eller afslibes.
Der må ikke monteres altankasser, tørrestativer eller lignende på altanernes yderside. Der må desuden ikke bankes tæpper og måtter eller rystes dug ud over altankanten.
Der må ikke anvendes trækulsgrill på altanerne, da det medfører røggener. El- og gasgrill kan benyttes. Gasgrill skal placeres og anvendes efter producentens anvisning, og der skal anvendes gasflasker med en tilladelig fyldning på højst 11 kg.
Antenner og lignende
Der må ikke opsættes antenner eller parabolantenner uden for vinduerne eller ud fra altanerne.
Støj:
Husholdningsmaskiner, TV og højtalere mv. skal installeres således, at de ikke er til gene for ejendommen eller andelshaverne. Brug af boremaskiner og andet støjende elektrisk værktøj er ikke tilladt efter kl. 20.00 på hverdage og kun mellem 10.00 og 18.00 i weekenden. Hvis der skal udføres larmende arbejde (så som gulv¬afhøvling) i en lejlighed i weekenden, skal det forvarsles på opgangens opslagstavle senest onsdag aften i ugen op til weekenden.
Musiceren/fester:
Musiceren i erhvervsøjemed må ikke finde sted uden bestyrelsens skriftlige samtykke. Anden musiceren og støjende underholdning må kun udøves, så den ikke er til gene for andre beboere, dog aldrig efter kl. 22.00 på hverdage og kl. 23.00 i weekenden.
Det er tilladt lejlighedsvist at holde fest, der rækker ud over kl. 23.00, i weekenden – altså fredag eller lørdag aften. Hvis der skal afholdes fest, der rækker ud over kl. 23.00, skal det forvarsles på opgangens opslagstavle senest en uge i forvejen. Det understreges, at det kun er tilladt at holde fest lejlighedsvist, ikke jævnligt – altså flere gange om måneden.
Støjniveauet selv ved annoncerede fester skal altid holdes inden for acceptable grænser. Uacceptabelt støjende adfærd og underholdning – som eksempelvis høj musik for åbne vinduer og døre samt larmende adfærd i opgangene – er ikke tilladt.
Såfremt en fests støjniveau er til gene for flere andelshavere – altså såfremt bestyrelsen modtager klager over uacceptabelt støjende adfærd og underholdning fra flere andelshavere – er bestyrelsen bemyndiget til at kræve støjniveauet bragt ned eller festen bragt til ophør. Hvis ikke bestyrelsens krav bliver fulgt, vil bestemmelserne i lejelovens retningslinjer for god skik og orden tages i anvendelse gennem andelsforeningens administrator.
Fyrværkeri
Fyrværkeri må ikke antændes noget sted i ejendommen eller på ejendommens arealer. Undtaget er udendørs nytårsaften.
Husdyr:
Det er tilladt at holde kæledyr i rimeligt omfang – et ”rimeligt omfang” defineres som udgangs¬punkt som maksimalt to større kæledyr, så som hund eller kat, mens grænserne er videre angående mindre kæledyr i bur eller terrarium.
Bestyrelsen skal altid underrettes i forbindelse med den planlagte anskaffelse af kæledyr, så det allerede ved anskaffelsen ligger fast, at kæledyrholdet ligger inden for rammerne af, hvad der kan betegnes som et ”rimeligt omfang”. Bestyrelsen har således bemyndigelse til at afgøre, hvornår et ”rimeligt omfang” overskrides. Er andelshaveren uenig med bestyrelsens afgørelse, kan planlagte anskaffelser bringes op ved en ekstraordinær generalforsamling.
Det påhviler den enkelte ejer at sørge for, at dyret/dyrene ikke beskadiger ejendommen eller medfører støj- og/eller lugtgener for andelsforeningens øvrige beboere. Hvis der opstår problemer i forbindelse med kæledyr, der ikke kan løses i mindelighed beboerne imellem, har bestyrelsen i givet fald bemyndigelse til at træffe afgørelse i sagen. Bestyrelsen har således bemyndigelsen til at kræve, at de gener, kæledyr eventuelt kan påføre andre andelshavere, skal bringes til ophør. Hvis ikke bestyrelsens krav bliver fulgt, vil bestemmelserne i lejelovens retningslinjer for god skik og orden tages i anvendelse gennem andelsforeningens administrator.
Hunde, der færdes i gården, skal holdes i snor, og efterladenskaber fra husdyr skal fjernes straks.
Katte skal holdes som indekatte og må ikke færdes frit i baggården. Katte kan færdes i baggården under samme vilkår som hunde.
Det er strengt forbudt at fodre katte, fugle med videre i gården eller fra altaner.
Fremleje og udleje
I forbindelse med eventuel fremleje af andelslejlighed eller udleje af værelser påhviler det den enkelte andelshaver at gøre lejeren bekendt med husordenens bestemmelser og at forpligte dem til at overholde disse i forbindelse med lejeaftalens udformning.
Vedtaget på AB Elmegade 2-4’s generalforsamling torsdag den 6. marts 2008
Ind- og opgange:
Dørene ud til gaden og baggård skal holdes aflåst. Der må ikke henkastes papir, reklamer og lignende på trapperne, og de må ikke benyttes som opbevaringsplads. Undtaget er dog klap- og barnevogne nederst på fortrapperne. Reklamer og lignende skal fjernes fra foran lejlighedernes fordøre. Hvis man er bortrejst, skal man drage omsorg for at få reklamer og lignende fjernet for sig.
Der er rygning forbudt på de indendørs fællesarealer: Ved rygning bedes døre ud til trappeopgange mv. holdes lukket af hensyn til røggener
Vinduer:
I regn-, sne-, frost- og stormvejr skal beboerne være opmærksomme på, at trappeopgangenes vinduer er forsvarligt lukkede. Er et vindue i stykker, skal bestyrelsen underrettes.
Affald:
Der må ikke smides eller efterlades affald i gården, det skal anbringes i de opstillede containere. Der må heller ikke henstilles affald eller andet på hverken for- eller bagtrapperne, da de er flugtveje i tilfælde af brand. Affald og andet, der er blevet stillet på for- eller bagtrapperne vil blive fjernet på bestyrelsens vegne i forbindelse med trappevasken. For denne service vil den pågældende andels¬haver eller lejer blive trukket et gebyr over huslejen. (Gebyret er i 2008 på kr. 200,-)
Cykler:
Der må ikke henstilles cykler på ejendommens trapper, i gennemgangen i porten og i opgangene. Cykler fundet disse steder fjernes uden ansvar. I gården må cykler ikke parkeres, så de er til gene for almindelig færdsel.
Vaskeri:
Vaskerirummet skal holdes ryddeligt efter brug af brugerne. Rengøring af vaskerirummet foretages hver anden uge i forbindelse med trappevasken. I forbindelse med fraflytning skal vaskekort afleveres til bestyrelsen.
Vasketøj:
Vasketøj i gården må ikke være til gene for beboernes brug af ”haven”.
Lofter:
Alle loftrum skal være aflåst og forsynet med navneskilt. Der må ikke opbevares brandfarlige væsker og lignende på loftsrummet. Der må ikke stilles effekter på loftgange på grund af brandfare. Det er ikke tilladt at opholde sig på loftet – ud over den tid, man bruger til at flytte effekter fra lejlighed til og fra loftrum – om aftenen og natten. Ved fraflytning skal loftrummet tømmes og rengøres. Hvis ikke loftsrummet overdrages ryddet, rent og i samme stand som ved overtagelsen, får bestyrelsen dette gjort for den fraflyttende andelshavers regning.
Altaner:
Altanen må ikke males i andre farver end den leverede. Gardiner må ikke udskiftes til andre farver eller materialer. De ”gamle” vinduer i husmuren skal have samme farve overalt (den eksisterende grønne farve). Bygningens udvendige flader (husmurens mursten) må ikke males eller afslibes.
Der må ikke monteres altankasser, tørrestativer eller lignende på altanernes yderside. Der må desuden ikke bankes tæpper og måtter eller rystes dug ud over altankanten.
Der må ikke anvendes trækulsgrill på altanerne, da det medfører røggener. El- og gasgrill kan benyttes. Gasgrill skal placeres og anvendes efter producentens anvisning, og der skal anvendes gasflasker med en tilladelig fyldning på højst 11 kg.
Antenner og lignende
Der må ikke opsættes antenner eller parabolantenner uden for vinduerne eller ud fra altanerne.
Støj:
Husholdningsmaskiner, TV og højtalere mv. skal installeres således, at de ikke er til gene for ejendommen eller andelshaverne. Brug af boremaskiner og andet støjende elektrisk værktøj er ikke tilladt efter kl. 20.00 på hverdage og kun mellem 10.00 og 18.00 i weekenden. Hvis der skal udføres larmende arbejde (så som gulv¬afhøvling) i en lejlighed i weekenden, skal det forvarsles på opgangens opslagstavle senest onsdag aften i ugen op til weekenden.
Musiceren/fester:
Musiceren i erhvervsøjemed må ikke finde sted uden bestyrelsens skriftlige samtykke. Anden musiceren og støjende underholdning må kun udøves, så den ikke er til gene for andre beboere, dog aldrig efter kl. 22.00 på hverdage og kl. 23.00 i weekenden.
Det er tilladt lejlighedsvist at holde fest, der rækker ud over kl. 23.00, i weekenden – altså fredag eller lørdag aften. Hvis der skal afholdes fest, der rækker ud over kl. 23.00, skal det forvarsles på opgangens opslagstavle senest en uge i forvejen. Det understreges, at det kun er tilladt at holde fest lejlighedsvist, ikke jævnligt – altså flere gange om måneden.
Støjniveauet selv ved annoncerede fester skal altid holdes inden for acceptable grænser. Uacceptabelt støjende adfærd og underholdning – som eksempelvis høj musik for åbne vinduer og døre samt larmende adfærd i opgangene – er ikke tilladt.
Såfremt en fests støjniveau er til gene for flere andelshavere – altså såfremt bestyrelsen modtager klager over uacceptabelt støjende adfærd og underholdning fra flere andelshavere – er bestyrelsen bemyndiget til at kræve støjniveauet bragt ned eller festen bragt til ophør. Hvis ikke bestyrelsens krav bliver fulgt, vil bestemmelserne i lejelovens retningslinjer for god skik og orden tages i anvendelse gennem andelsforeningens administrator.
Fyrværkeri
Fyrværkeri må ikke antændes noget sted i ejendommen eller på ejendommens arealer. Undtaget er udendørs nytårsaften.
Husdyr:
Det er tilladt at holde kæledyr i rimeligt omfang – et ”rimeligt omfang” defineres som udgangs¬punkt som maksimalt to større kæledyr, så som hund eller kat, mens grænserne er videre angående mindre kæledyr i bur eller terrarium.
Bestyrelsen skal altid underrettes i forbindelse med den planlagte anskaffelse af kæledyr, så det allerede ved anskaffelsen ligger fast, at kæledyrholdet ligger inden for rammerne af, hvad der kan betegnes som et ”rimeligt omfang”. Bestyrelsen har således bemyndigelse til at afgøre, hvornår et ”rimeligt omfang” overskrides. Er andelshaveren uenig med bestyrelsens afgørelse, kan planlagte anskaffelser bringes op ved en ekstraordinær generalforsamling.
Det påhviler den enkelte ejer at sørge for, at dyret/dyrene ikke beskadiger ejendommen eller medfører støj- og/eller lugtgener for andelsforeningens øvrige beboere. Hvis der opstår problemer i forbindelse med kæledyr, der ikke kan løses i mindelighed beboerne imellem, har bestyrelsen i givet fald bemyndigelse til at træffe afgørelse i sagen. Bestyrelsen har således bemyndigelsen til at kræve, at de gener, kæledyr eventuelt kan påføre andre andelshavere, skal bringes til ophør. Hvis ikke bestyrelsens krav bliver fulgt, vil bestemmelserne i lejelovens retningslinjer for god skik og orden tages i anvendelse gennem andelsforeningens administrator.
Hunde, der færdes i gården, skal holdes i snor, og efterladenskaber fra husdyr skal fjernes straks.
Katte skal holdes som indekatte og må ikke færdes frit i baggården. Katte kan færdes i baggården under samme vilkår som hunde.
Det er strengt forbudt at fodre katte, fugle med videre i gården eller fra altaner.
Fremleje og udleje
I forbindelse med eventuel fremleje af andelslejlighed eller udleje af værelser påhviler det den enkelte andelshaver at gøre lejeren bekendt med husordenens bestemmelser og at forpligte dem til at overholde disse i forbindelse med lejeaftalens udformning.
Vedtaget på AB Elmegade 2-4’s generalforsamling torsdag den 6. marts 2008
Venteliste
Hermed ventelisten:
Ekstern venteliste – AB Elmegade 2-4
1: Elmegade 2, 1.tv. – Lone Ans - ingen
2: Elmegade 4, 2.th. – Lone Korslund - ingen
3: Elmegade 4, 4.tv – Gry Echwald - Liva Holst Echwald
4: Elmegade 4, 4.th. – Lise Rasmusson - ingen
5: Elmegade 2, 2.th. – Marianne Nielsen - Poul Philip Nielsen
6: Elmegade 2, 4.th. – Jakob Hedegaard Nielsen - ingen
7: Elmegade 2, 2.tv. – Claus Guldbrandsen - ingen
8: Elmegade 2, 1.th. – S og B Hyldkrog - Adam Hannestad
9: Elmegade 4, 1.th. – Tania Carver - ingen
10: Elmegade 2, 4.tv – Ady Kjærsgaard - Jesper Kjærsgaard
11: Elmegade 4, 3.tv – Anders Kjærsgaard - ingen
12: Elmegade 4, 1.tv. – Thomas Bruun Petersen - ingen
13: Elmegade 2, 3.tv. – M & A Nielsen - Linnea Pilgaard Nielsen
14: Elmegade 2, st.th. – B & B Græbert Thiede - ingen
15: Elmegade 2, 3.th – Steen Pfaff - ingen
16: Elmegade 4, s.th. – Alexander Madsen - ingen
17: Elmegade 4, 2.tv. – Camilla Breum - ingen
18: Elmegade 2, st.tv. – Mads Nielsen - ingen
19: Elmegade 4, 3.th. – Søren Iversen - ingen
20: Elmegade 4, st.tv. – J. Hjortsberg & S. Rønløv - ingen
Ekstern venteliste – AB Elmegade 2-4
1: Elmegade 2, 1.tv. – Lone Ans - ingen
2: Elmegade 4, 2.th. – Lone Korslund - ingen
3: Elmegade 4, 4.tv – Gry Echwald - Liva Holst Echwald
4: Elmegade 4, 4.th. – Lise Rasmusson - ingen
5: Elmegade 2, 2.th. – Marianne Nielsen - Poul Philip Nielsen
6: Elmegade 2, 4.th. – Jakob Hedegaard Nielsen - ingen
7: Elmegade 2, 2.tv. – Claus Guldbrandsen - ingen
8: Elmegade 2, 1.th. – S og B Hyldkrog - Adam Hannestad
9: Elmegade 4, 1.th. – Tania Carver - ingen
10: Elmegade 2, 4.tv – Ady Kjærsgaard - Jesper Kjærsgaard
11: Elmegade 4, 3.tv – Anders Kjærsgaard - ingen
12: Elmegade 4, 1.tv. – Thomas Bruun Petersen - ingen
13: Elmegade 2, 3.tv. – M & A Nielsen - Linnea Pilgaard Nielsen
14: Elmegade 2, st.th. – B & B Græbert Thiede - ingen
15: Elmegade 2, 3.th – Steen Pfaff - ingen
16: Elmegade 4, s.th. – Alexander Madsen - ingen
17: Elmegade 4, 2.tv. – Camilla Breum - ingen
18: Elmegade 2, st.tv. – Mads Nielsen - ingen
19: Elmegade 4, 3.th. – Søren Iversen - ingen
20: Elmegade 4, st.tv. – J. Hjortsberg & S. Rønløv - ingen
Internettet
Idag er vores "nye" internet kommet op at køre. Den nye model skulle betyde at vi fremover får et mere stabilt internet end tidligere.
Til dem der benytter TDC mail vil feks. Outlook:
SMTP server skal i indstilliger ændres til: Relay.jay.net
Er der spørgsmål er i velkomne til at kontakte mig
Hilsen
Vincent
40113330
Til dem der benytter TDC mail vil feks. Outlook:
SMTP server skal i indstilliger ændres til: Relay.jay.net
Er der spørgsmål er i velkomne til at kontakte mig
Hilsen
Vincent
40113330
Abonner på:
Opslag (Atom)